Kids Lunch Box Ideas | Weight Gain Protien Shake | Pakistani Mom Vlog 71

Shami Kabab Recipe:

Morning To Night Routine With Kids:

Busy Day Before Kids School:

Eid 2018 Vlog:

#PakistaniMomInUk #ZeeFam #KidsLunchBox

1. Very nice chicken I try to make

2. Great ideas sister ye cheezen tu bachun ko pasand b bohat hoti hain thanks for shearing

3. Nadia Ahmed says:

Great video thankyou for the lunch ideas. I give fish finger burger but my kids are very picky they said bread and burger gets wet. I will try the pizza bread. Can I make the wrap at night? Also my mum made me panjiri for kids it's really good too.

4. Nadia Ahmed says:

What's the difference between tomatoe sauce and ketchup?

5. Mehwish Pari says:

nice vlog or api abi hm khud is time mein h ky apna lunch ly kr jaty hain or mujy lunch mein fryies..egg kabab rol or fruits pssnd h jo aksar main khati hn or mera nshta milk sy hota h …ap ky ideas ko fllow kron gi mujy acha lga h dekh ky

6. Mehwish Pari says:

πŸ‘ŒπŸ‘πŸ˜šπŸ˜š

7. Bittu Kar says:

Hamesha ki tarah πŸ‘nice vlog.aap ka college ka kya hua?

8. Asiya Bano says:

apke video ka wait kr kr ke thak gyi

9. Rehan Rehan says:

W.s Allah ka shukr ap sunaein….lv ur videos nd ur voice iz heart touching😍😍😍😘😘😘

10. Sherin Rafiq says:

Aslamualikum baji!
    Ap ksi han…apke bache kaes han..soory thori late hogi video dahkne main .and apki videos bhut bhut aΓ§hi hoti han.apki videos muje bhut passand han..jazakallah khair.

11. ab to sahi tarha busy ho gaye hain jb sy bachay school.janay lagay

12. Neelam Zaman says:

Very good ideasπŸ‘πŸ‘

13. Nyc volg……gud ideaz
    πŸ€—

14. Assalamualikum I always like your vlogs, bahut kuch seekhne ko mil jata he.

15. Yasar Iqbal says:

Bht achi video ha bachon k liye plz ap asi video banti raha krin bachon k liye πŸ‘

16. Very helpful video dear boht wait tha apki video ka boht maza aya dekh ker thanks ke apne shair kiya lunch box idea hmare sath β€οΈβ€οΈπŸ˜˜πŸ‘πŸΌ

17. Mahi Raja says:

Ameen..
    Boaht acha vlog.

18. Fatima sayed says:

I wan to see u sister plzz

19. G ye bat bilkul theak h k jo mothers bachu k pechay zyada bagti h wo kam he khatay hπŸ˜†Lykin myri mother buht lucky h main acha hasa kha lyti huπŸ˜‚

20. Ap ki Q&A or husband tag video kb aye gi

21. Sara Khan says:

Ap apne bachon k lie sb se best mother hain.πŸ’•πŸ’•God bless u and your family with lots of happiness. Ameen! πŸ’•πŸ’•

22. Geeta R says:

My mum used to pack typical desi Indian food paratha, pickle and sometimes maggi πŸ˜„πŸ˜„πŸ˜„

23. Nuggets, veggi spring roll, anda paratha roll, grated cucumber corn sandwich and nutella banana chapati roll , U asked , so I often made these.

24. A,mna Imran says:

awsome ideas love it i defenatly try it

25. MASHALLAH MASHALLAH, bohat achy ideas hain…..

26. israr mughal says:

Hi mujhe aap ka he intzar tha

27. Main bi yeh bnati hon lakin laddoo ki tarah our dates bi add karti hoon

28. israr mughal says:

E code k bare main thek se samjhae us par ek video bane plz neki ki neyat se us ko kse use karna hai hai q k bohot se log hai jinhe is bare main nai malom aur woh jane anjane haram na kha rahe hun plz